Monday, December 19, 2011

rindu dia.. :)

dulu,
kita dekat,
sangat dekat,
kita rapat, agak rapat,
tika aku emo tak tentu hala,
aku tahu kau tetap ada disisiku,
tapi,
diri ini tak pernah menghargai kehadiranmu disisiku,
aku buta mungkin,
buta dek terlalu mengejar kejayaan sementara.

dulu,
aku dan kamu sentiasa bersama,
usia perkenalan yang singkat tak jadi halangan,
untuk kita saling melengkapi,
tapi,
kita terlupa sesuatu,
kita tiada matlamat yang jelas!
kita berkawan kerana kita sekelas!
kita saling melengkapi untuk kejayaan sementara!

aku tak salahkan sesiapa,
kerana kita adalah mangsa keadaan...

sekarang,
kita jauh,
terpisah beribu batu,
aku tak mampu berada disisimu saat kau jatuh,
aku tak mampu berada di sisimu saat kegemilanganmu,
oh, lamanya kita terpisah!
pernah terdetik dihatimu untuk menghubungimu,
tapi,
aku malu, aku ego..

sampai satu saat,
kita bertemu kembali,
mungkin tak seperti dulu lagi,
kerana,
sekarang ini kita bertemu di alam maya,
sekarang ini kita bertemu kerana ikatan aqidah yang sama.
sekarang ini kita bertemu untuk bersama mencapai matlamat yang satu.

sahabat,
aku rindukanmu,
aku sayang kamu, [erk, dlu sangat susah untuk aku menuturkannya]
aku berhajat untuk bersamamu selamanya.
bukan sekadar di dunia ini,
tapi,
hingga ke jannah yang kekal abadi.


to: you-know-who-you-are

*kulayangkan kasih dan rinduku dari Malaysia, moga Allah sampaikan kepadamu*

YANG KAMI TAHU, ALLAH BERSAMA KAMI.

2 comments:

awin said...

saya ke? terima kasih :p (mood perasan)

Dr. Yumi said...

untuk org2 yg rase ini untuk die.. :D