Saturday, April 15, 2017

Liver biopsy done 2 days ago
I was knocked out by the effect of midazolam
I was asleep yesterday, without myself realizing it to happen

and by now I could still feel the dizziness effect of midaz

ngehs

2 days before exam
and all I can do is sleeping

and even when I open my eyes
all I can do is feeling nauseous


serius taktahu macam mana orang buat c-sect boleh survive
cut kecik pun rasa taksabar nak tunggu heal completely

rasa macam dah gatal sebab dressing ni


without treatment, 50% of AIH patients die within 5 years
(so gonna take all tx seriously this time around!)

kepala aku kira-kira
agak-agak kalau lah tak termasuk dalam 50% tu pun
mungkin lah paling-paling double life expectancy another 50% patients tu kan

kalau betullah ada 10 tahun je lagi nak hidup atas dunia ni
macam mana nak buat biar boleh masuk syurga ek?

dengan dosa 25 tahun lepas yang tinggi menggunung


and my heart answered,
by stop worrying
and continue worshipping Allah

hewhew
hikhok


baiklah
baiklah

setiap saat pun benih ke syurga kan?


No comments: