Thursday, December 30, 2010

mesti cuba!

salam 'alaik..

siapa saya untuk sedih, sedangkan semua yang Allah buat pasti ada sebab?

and still, knp saya x blh trime semua yang berlaku?

that's another think to be ponder upon


p/s: mood still takut.. takut untuk terima kenyataan bila dapat result nanti.. takut bila kwn2 ex-school dapat result power2.. takut bila tengok semua orang rajin.. ye, saya rase dh hilang diri saya.. saya dah tak 'kiasu' lagi.. dan saya makin leka..


Hidayah, awak x confirm dapat fly lagi.. ye, saya takut dengan cabaran dunia.. saya dh hilang semangat saya yang dulu.. sekarang ni tengah prepare diri untuk tidak takut, except takut kepada Allah..

saya sering terfikir, ke mana semangat study saya? mana saya buang?kenapa saya mudah sangat tertido bila study skrg ni.. ye, saya lemah

oh, need to go

************************************************************

longed for sem 1 result

*****************loading*********************************

prepare diri dan hati

*************************************************************

insyaAllah cuba bertawakkal.. siapa saya untuk melawan apa yang diputuskan Dia?

***********finding His redha********************************

salam..

i think i rarely talked to you in class. you always seem to be "kiasu", but so does everyone else. what i like about you is that you always try your best in whatever you do. you are also a very(-very) nice person...err... i dunno what else to write...lalala~ good luck there! :) -fren's wish dat i really appreciate- ( dat's y i can't ever forget lebest, n never able to be replaced with KMB)

2 comments:

Azwin Shukri said...

salam.hai awak. classmate ainul bahiah kan? :)
don't worry. Allah dah tentukan yang terbaik untuk kita, and so we need no worry dgn apa yg kte akn dpt. baik buruk semuanya dtg dari Allah.

sama2 muhasabah diri.
:)
la tahzan.

Dr. Yumi said...

wsalam.. hai.. yup2.. =)
insyaAllah..